Zábavná desková hra Honey Combine - BETTER GO!
Stolní hra pro trénování paměti a postřehu pro dva hráče.
Není traktor jako traktor a ponorka rozhodně nelétá... Zahraj si tak trochu jiné pexeso, kde ti nepomohou oči, ale tvoje hlava.
Se stejnými kartami lze hrát i jednoduchou karetní hru pro nejmenší.
Stačí jen uhodnout, který dopravní prostředek plave, jezdí nebo létá. Bitva o vodu, zemi a vzduch tak může začít!
Výrobek je určen pro děti od 3 let
Balení obsahuje 28 hracích karet, pravidla hry, textilní sáček
Pravidla hry:
V paměťové hře BETTER GO! hráči promíchají hrací karty a rozmístí je náhodně na hrací plochu obrázky dolů. Hráč, který hru začíná, obrátí dvě libovolné karty a ukáže je protihráči. Pokud se obrázky na obrácených kartách neshodují (traktor a letadlo), vrátí obě karty zpět obrázky dolů a ve hře pokračuje jeho soupeř. Pokud jsou po obrácení karet hráčem oba obrázky ve shodě (traktor a traktor), hráč si tento pár karet odebere a pokračuje ve hře tak dlouho, dokud se mu vyhledávání shodných dvojic daří. Vítězem paměťové hry BETTER GO! se stává hráč, který po odebrání všech karet z hrací plochy sestaví vyšší sloupec ze svých karet. Paměťovou hru BETTER GO! lze hrát i způsobem, kdy se za shodnou dvojici považují různé dopravní prostředky z jedné ze skupin PLÁVA - JÍZDÍ - LÉTA (plachetnice a ponorka, traktor a skútr, raketa a helikoptéra).
Při karetní hře BETTER GO! hráči promíchají hrací karty obrázky dolů. Vytvoří z nich hromádku, ze které si odeberou po jedné kartě. Na žádnou z těchto karet se hráči nesmí podívat. Před každým odkrytím svých odebraných karet se oba hráči střídají v hlášení libovolného z pojmů PLAVA - JÍZDÍ - LÉTA. Pokud hlasatel uhádne svoji kartu a soupeř nemá vhodný obrázek (LIETA - hlasatel letadlo, soupeř motorový člun) získává obě odkryté karty hlasatel. V opačném případě (LIETA - hlasatel traktor, soupeř helikoptéra) získává obě odkryté karty soupeř. Když se oba odkryté obrázky s hlášením shodují (LIETA - hlasatel raketa, soupeř stíhačka), každý z hráčů získává pouze svou kartu. Pokud se oba odkryté obrázky od hlášení liší (LIETA - hlasatel kolo, soupeř plachetnice), obě karty propadají a nevracejí se do hry. Vítězem karetní hry BETTER GO! se stává hráč, který po odebrání všech karet z hromádky sestaví vyšší sloupec ze svých karet.
.jpg)










